Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Гарантійний та не гарантійний ремонт
Перш ніж звертатися за ремонтом ви повинні знати, чи підпадає ваш ремонт як гарантійний, чи як не гарантійний. При гарантійному випадку, такий ремонт для вас буде безкоштовний. В всіх інших випадках ремонт буде вважатися не гарантійним і ви повинні будете самостійно оплачувати вартість ремонту та комплектуючих.
Гарантійний ремонт. Гарантія діє з моменту покупки техніки і на визначений товаровиробником строк, що дозволяє вам провести безкоштовний ремонт у відповідному авторизованому сервісі товаровиробника. Перелік таких сервісів є прикріпленим до вашого гарантійного талону, або вказаний на сайті товаровиробника.
Скористатися гарантійним ремонтом ви можете при таких умовах:
- Випадок стався під час дії гарантії зазначеній в гарантійному листі.
- Гарантійний лист оформлений згідно вимог (присутні всі підписи та печатки).
- Техніка передається в сервісний центр в повному комплекті, що передбачено умовами гарантії (як правило, це всі допоміжні кабелі, упаковка тощо).
- Випадок що трапився повинен підпадати під гарантійний (як правило, це випадки що сталися не з вини користувача, а через проблеми в самій техніці).
Якщо у вас якась з умов не підпадає під ваш випадок, то такий ремонт буде вважатися не гарантійним і вам буде потрібно оплачувати вартість ремонту та комплектуючих.
Найбільш часті причини в відмові гарантійного ремонту, це:
- Придбання техніки у не офіційного постачальника, в таких випадках вам може видаватися гарантійний талон не товаровиробника, а фірми, що продала вам техніку.
- Випадок стався з вини користувача (наприклад, техніку уронили, намочили, було використано неофіційний зарядний пристрій тощо).
|
Календар | « Травень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|