Зробити безкоштовний сайт з uCoz
П`ятниця, 05.03.2024, 4:58 PM
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Міні-чат
htc
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Правила надання послуг

1. Яка вартість ремонту мого ноутбука (іншої техніки) при невизначених на вигляд несправності?
 

Клієнт залишає в Сервісному Центрі ноутбук, проводиться діагностика і надалі узгоджується ціна ремонту. Без згоди клієнта ремонт не здійснюється.
 

2. Чому ми відразу не можемо сказати ціну ремонту?
 

Наприклад, у телефоні несправність - не грають мелодії. Причин чому вони не грають може бути декілька: вийшов з ладу голосовий динамік; вийшла з ладу мікросхема потужності; вийшла з ладу мікросхема аналого-цифрового перетворювача; обрив в платі в результаті механічного пошкодження або корозії; збій програмного забезпечення і необхідність перепрограмувати телефон. Тому і вартість усунення кожної несправності різна!
 

3. Скільки може коштувати ремонт мого ноутбука при явних пошкодженнях (розбита матриця, тріснув корпус, поламані кнопки, і т.д.)?
 

Спочатку узгоджується прайсова ціна по усуненню явного дефекту зазначеним клієнтом (наприклад, розбита матриця = заміна матриці + вартість матриці). Якщо в процесі ремонту ноутбука виявляються додаткові дефекти - майстром окремо обумовлюється остаточна сума ремонту. Без згоди клієнта більш висока вартість ремонту не призначається.
 

4. Який термін ремонту техніки?
 

Більша частина (80-90%) ремонтів здійснюється на протязі 2-3 діб. Але якщо потрібна заміна деталей, доставка яких може затягнути час (з Америки, Китаю і т.п.), то клієнт повідомляється про терміни доставки необхідної запчастини.
 

5. Якщо після діагностики ремонт стає невигідний, чи можу я відмовитися від ремонту?
 
      Звичайно можете, але вам буде необхідно оплатити роботи з розбирання та діагностики, а саме білля 20-100 грн (в залежності від виду техніки та складності діагностики). Якщо протягом 20 днів після діагностики ви захочете все ж зробити ремонт, то сума узята за діагностику відніметься від вартості вашого ремонту, але за умови, що за час, що минув з моменту діагностики не виникло інших проблем, а також не було спроб «самостійного» ремонту.

 

6. Чи можливий терміновий ремонт?
 

Можливий, але небажаний! У поспіху неможливо врахувати всіх тонкощів при ремонті техніки і можна щось випустити з уваги. Але, якщо дуже хочеться якнайшвидше, то вартість самих ремонтних робіт збільшується на 50%.
 

7. Чи можемо ми самі забрати техніку в ремонт або віддати після ремонту?
 

 Так. Можливий виклик кур'єра. Вартість за доставку в одну сторону – 20-35 грн в межах міста.
 

8. Чи здійснюється ремонт техніки, що знаходиться в інших містах?

 

Так. Весь процес діагностики і ремонту відбувається у звичайному порядку, тільки отримання і відправка техніки проводиться через одну з кур'єрських служб (на вибір клієнта).
 

9. Яка гарантія на виконану роботу?
 

Гарантія на проведений ремонт коливається і залежить від виду ремонту і використаних запчастин і може бути як 1 місяць так і 3 роки.

 

10. Зберігання відремонтованої техніки

 

Відремонтована техніка безкоштовно зберігається в Сервісному Центрі на протязі 14 днів з моменту дзвінка клієнтові про виконаний ремонт (або зробленої діагностики, якщо надійшла відмова на подальший ремонт). Через даний термін буде нараховуватися пеня в розмірі 10% від вартості ремонту (діагностики) за кожний прострочений день (за винятком, якщо клієнт заздалегідь повідомить про поважні причини його відсутності).

 

11. Особливості прийому-передачі техніки та інформації на них

 

Клієнт зобов'язаний до моменту передачі, попередити Сервісний Центр про всі особливості додаткової комплектації його техніки (мишка, кабелі тощо), що не відносяться до невід'ємної частини техніки. Весь цей перелік повинен бути вказаний в бланку замовлення. У випадки відсутності такого переліку в бланку замовлення Сервісний Центр знімає з себе відповідальність за збереження таких речей.

Сервісний центр не несе відповідальності за збереження інформації розміщеної на техніці переданої в Сервісний Центр (жорсткий диск, флешки, карти пам'яті тощо). Клієнт повинен заздалегідь зберегти дану інформацію у себе на резервному носії, щоб уникнути її втрати під час ремонту.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples